RAIMON RAIMON

Tuesday 25 de November de 2014, 13:28:15
HISTÒRIES D´ESCALADA: MALANYEU, FORMATGE AGREDOLÇ
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 2196 visitas

Pujo a poc a poc, concentrat amb cercar bons peus. En Lluís m’atrapa i l’aviso de que si corre tan li trepitjaré les mans sense voler. Diu que no em preocupi que s’ho haurà buscat. La tirada es molt dreta. Estem a la via “Monges Mascles”. Hem entrat per “Integral Farigola Ind

Monday 24 de November de 2014, 11:22:24
HISTÒRIES D'ESCALADA: MILENIUM i 8N
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2038 visitas

“La geperuda!” – sento el crit de guerra d’en Lluis mentre escala de primer i això vol dir que la via s’adreça i es posa dura.  Ja patirem nosaltres després. Jo he fet de primer els tres primers llargs i ara ell està fent els següents que son mes difícils. En Xavi s’espera al

Wednesday 19 de November de 2014, 16:22:19
HISTÒRIES D´ESCALADA: Jim Bridwell i els veterans.
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 10973 visitas

Fa uns dies vaig rellegir el llibre “Històries d’escalada” d’en Jim Bridwell.  Una de les coses que sempre m’ha sorprès d’aquest personatges es la seva capacitat d’improvisar, no la activitat en si – ell mateix recalca en el llibre que els projectes importants els prepara